20 grudnia 2016

Biura Rachunkowe

Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych

 

Comarch ERP Optima to nowoczesne oraz kompleksowe rozwiązanie mające na celu wsparcie pracy biur rachunkowych oraz kancelarii podatkowych. Comarch ERP Optima zezwala na efektywną organizację biura i daje możliwość świadczenia profesjonalnych – zgodnych z przepisami – usług księgowych.

 

Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych to:

  • bieżące dostosowywanie programu do zmian w przepisach
  • ponad 5 500 wdrożeń w biurach rachunkowych oraz kancelariach podatkowych
  • 12 lat doświadczenia na rynku
  • możliwość promocji w iKsięgowość24

 

Jest to moduł zintegrowany z systemem Comarch ERP Optima, umożliwiający wprowadzanie danych do programu, które są na bieżącą synchronizowane, dzięki czemu Użytkownik  może rozpocząć pracę dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania. System pozwala również na obsługę każdej formy prowadzenia księgowości, począwszy od księgi podatkowej aż po pełną księgowość.

Program Comarch ERP Optima jest zawsze zgodny z przepisami. Użytkownicy nie muszą martwić się zmieniającymi się przepisami, wskaźnikami, wymaganiami prawnymi oraz kursami walut. Za sprawą automatycznych aktualizacji jedno kliknięcie myszy wystarcza, by zostały pobrane najnowsze obowiązujące normy prawne.

System Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych jest dostępny w dwóch wersjach:

  • stacjonarnie – standardowy zakup oprogramowania. Instalowany jest na firmowym serwerze, umożliwia indywidualne oraz samodzielne administrowanie systemu.
  • w chmurze – jest to wersja dostępna w ramach opłaty abonamentowej. Z poziomu przeglądarki internetowej następuje logowanie do programu, które jest możliwe z dowolnego komputera.

 

Moduł Biuro Rachunkowe posiada wiele funkcjonalności m.in.:

  • integrację modułu Biuro Rachunkowe z modułem Obieg Dokumentów,
  • wykonywanie operacji seryjnych,
  • wykorzystanie indywidualnych cech/atrybutów, za pomocą, których możliwe jest dokładne opisanie każdego kontrahenta, zgodnie z obowiązującym w biurze standardem,
  • odbieranie i wysyłanie e-maili z wielu kont pocztowych,
  • sprawdzenie etapów prac związanych z dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów klienta,
  • przygotowanie wielu raportów dla wskazanych baz klientów,
  • wykonanie kopii bezpieczeństwa i konwersji dla wielu baz danych.

 

 PRZETESTUJ ZA DARMO !

Aby sprawdzić program wystarczy się zalogować z poziomu przeglądarki internetowej i program będzie funkcjonował w trybie DEMO. Wersja Demo umożliwia testowanie programu na rzeczywistych danych. Po zakupie programu uzyskasz jego pełną funkcjonalność, a wszystkie wprowadzone informacje będą mogły być zachowane.