17 lutego 2016

Mobilne rozwiązania

Microsoft

Kluczem do osiągnięcia sukcesu w biznesie jest ciągły rozwój. Ważne jest wykorzystywanie nowych możliwości, aby być zawsze o krok przed konkurencją. Oprogramowaniem zapewniającym ten rozwój jest Microsoft Dynamics NAV 2016 – system któremu zaufało już ponad 117 000 firm na całym świecie. NAV wyróżnia się duża funkcjonalnością, intuicyjną obsługą oraz szerokim wachlarzem możliwości dostosowania do potrzeby przedsiębiorstwa. Aplikacja na urządzenia mobilne pozwala na dostęp do wszystkich danych z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki temu rozwiązaniu można zaoszczędzić czas pozwalając na prace zdalną zarówno online, jak i offline. Aplikacja jest dostępna w pełni darmowo na wszystkie popularne systemy takie jak: Windows Phone, IOS oraz Android. Wystarczy ją pobrać, aby móc cieszyć się pełna funkcjonalnością systemu przy pomocy smartfona.

Comarch

Kierownik sprzedaży

Kierownik Sprzedaży to aplikacja dedykowany głównie dla dyrektorów i kierowników sprzedaży która umożliwia zarządzanie mobilnymi pracownikami z każdego miejsca oraz urządzenia poprzez:

  • łatwe i szybkie planowanie dnia pracownikom,
  • proste i zaawansowane raporty danych,
  • optymalizacje tras podczas planowania działań,
  • możliwość monitorowania trasy oraz wykonywanych działań pracowników
  • dodawanie oraz edycję znaczników koniecznych przy raportowaniu działań pracowników
  • wbudowany komunikator pozwalający na szybkie przekazywanie informacji,
  • zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami.

Aplikacja posiada funkcje automatycznego dostosowywania się do rozdzielczości ekranu dzięki czemu wyświetlany obraz jest przejrzysty oraz wygodny w obsłudze na każdym urządzeniu mobilnym oraz komputerze.

W zależności od systemu Comarch ERP z jakim współpracuje aplikacja mobilna, występują różnice funkcjonalności. Zalecamy kontakt z nami w celu uzyskania szczegółów oferty.

Monitorowanie:

Monitorowanie jest to moduł służąca do śledzenia działań zatrudnionych oraz do łatwej komunikacja między współpracownikami. Kierownik odpowiedzialny za pracowników w łatwy sposób przez przeglądarkę internetową może:

  • kontrolować aktualną pozycje swoich podwładnych na przejrzystej mapie,
  • upewnić się czy zaplanowane trasy zostały optymalnie wykonane,
  • definiować indywidualne statusy pracy wymagane do sporządzania raportów pracy,
  • komunikować się ze swoimi pracownikami za pomocą wygodnego komunikatora,
  • sprawdzać przebieg pracy swoich pracowników, zatwierdzanych dokumentów oraz wykonywanych przez nich zdjęć

 

 

 

Mobilny sprzedawca:

asdasd

Sprzedaż to dedykowana aplikacja głównie dla handlowców oraz pracowników mobilnych, spędzających większość czasu poza firmą. Do kluczowych funkcji zaliczają się przed wszystkim:

  • dostępność pełnej historii transakcji, płatności i kontaktów z Klientem,
  • przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta), również w walutach obcych, a także szybkiej ich realizacji po stronie magazynu, przy wsparciu aplikacji Comarch WMS Magazynier
  • przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu vanselling (realizacja transakcji sprzedaży u klienta), poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów,
  • drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
  • przesyłanie wydruków w formacie PDF,
  • możliwość planowania nowych oraz realizowania zaplanowanych przez kierownik działań,
  • szerokie możliwości zastosowania analiz i raportów oraz ich kontekstowego uruchamiania,
  • możliwość rejestrowania spotkań, kontaktów telefonicznych oraz tras przejazdów przekazując informacje do centrali o każdym podjętym działaniu.

W zależności od systemu Comarch ERP z jakim współpracuje aplikacja mobilna, występują różnice funkcjonalności. Zalecamy kontakt z nami w celu uzyskania szczegółów oferty.