7 stycznia 2016

Comarch ERP Optima

Comarch_ERP-Optima

Ogólne

Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program stworzony do zarządzania małymi i średnimi firmami z każdej branży. Program składa się z modułów, które można dowolnie dokupywać w czasie rozwoju przedsiębiorstwa. Do wartych zainteresowania funkcji zalicza się e-sklep w pełni zintegrowany z serwisami allegro oraz wszystko.pl, a także Mobile Sprzedaż doskonale dostosowany dla przedstawicieli handlowych. Dzięki wbudowanym rozwiązaniom jest najchętniej wybieranym oprogramowaniem wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych. Comarch ERP Optima zaufało ponad 60 000 Klientów.

System Comarch ERP Optima jest dostępny w dwóch modelach stacjonarnym oraz usługowym, dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet.

W przypadku wybrania drugiej opcji klient za stałą miesięczną opłatę otrzymuje dostęp do oprogramowania przez przeglądarkę internetową.

Moduły

Handel

  • Możliwość dowolnego opisywanie dokumentów cechami które pozwolą wykorzystać je w procesie raportowania.
  • Automatyzacja tworzenia zamówień.
  • Obsługa faktur zaliczkowych.
  • Możliwość deklaracji wielu rodzajów rabatów np. na towar, kontrahenta, grupę kontrahentów.
  • Automatycznie pobierane kursy notowań walut
  • Obsługa kompletacji
  • Możliwość wyboru dowolnej metody wyceny stanów magazynowych.
  • Cykliczne fakturowanie.
  • Obsługa zamienników.
  • Możliwość kontroli płatności z poziomu wydania zewnętrznego.
  • E-faktury
  • W pełni zsynchronizowane magazyny z sprzedażą internetową (e-sklep, allegro, wszystko.pl)
  • Obsługa wielu magazynów z przesunięciem wewnętrznym.

Księgowość

  • Dostęp do informacji o stanie rozrachunków z kontrahentem niezależnie od dokonanych zapisów księgowych w dziennikach
  • Obsługa wielu walut
  • współpraca z dowolnym system home banking
  • Możliwość tworzenia budżetów i kontrolowania ich wykonania
  • Dostęp do historycznych kursów notowania walut z serwera nbp
  • Schematy księgowe – automatyczne dekretowanie dokumentów
  • Możliwość wysyłania dokumentów ze stanowisk sprzedażowych do księgowości stosując prace rozproszoną, która zapewnia bezpieczeństwo przesyłanych danych dzięki UWD(Uwierzytelnione Wymiana Danych)
  • Definiowanie księgowań okresowych
  • Możliwość tworzenia własnych zestawień w oparciu o funkcje kont księgowych (np. obroty, salda)
  • Bufor księgowy
  • System e-deklaracje umożliwiający przechowywanie deklaracji

Płace i Kadry

  • Pełna obsługa pracowniczych kas zapomogowo-pożyczkowych (okresy przynależności, udzielanie pożyczek, zapomóg)
  • Możliwość definiowania własnych rodzajów wypłat np. trzynastek, dodatków uznaniowych itp.
  • Przypisanie pracownikowi w kadrach dodatkowych elementów wynagrodzenia wraz ze wskazaniem, do której listy płac mają zostać naliczone
  • Eksport czasu pracy i nieobecności do MS Office Excel/Open Office Calc z możliwością naniesienia informacji o faktycznie przepracowanym czasie i ponownym zaczytaniu tych danych do programu płacowego
  • Definiowanie własnych umów cywilno-prawnych
  • Możliwość seryjnego wprowadzania nieobecności dla pracowników
  • Możliwość seryjnego modyfikowania danych dla pracowników – np. zmiana wymiaru etatu, czy przedłużenie umów na czas określony
  • Seryjne wydruki np. kart przychodów, deklaracji podatkowych, kart czasu pracy
  • Ponaglenia o nadciągających terminach np. badań lekarskich, szkoleń BHP czy składania deklaracji ZUS
  • Współpraca z rejestratorami czasu pracy, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii Comarch Beacon oraz aplikacji e-Pracownik, również RCP w buforze
  • Możliwość wyliczania składek ZUS i deklaracji dla właścicieli.
  • Kalkulator wynagrodzeń netto/brutto
  • Generowanie i ewidencjonowanie dokumentacji kadrowej
  • Korygowanie zrealizowanych i zaksięgowanych wypłat
  • Generowanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS (ZUA, ZZA, ZIUA, ZWUA, ZCNA) wraz z możliwością seryjnego wysyłania do programu Płatnik
  • Zaliczki akonto wynagrodzeń (zaliczki brutto)
  • Atrybuty pozwalające opisać pracowników dowolnymi informacjami (cechy), z możliwością wykorzystywaniu ich w raportowaniu , a także do parametryzowania wypłat
  • Wieloetatowość ułatwiająca rozliczanie z zatrudnionymi pracownikami na wielu etatach.
  • E-deklaracje umożliwiające wysłanie deklaracji PIT drogą elektroniczną dla wybranego pracownika, lub seryjnie.
  • Funkcja kontrolowania wysokości potrąceń, z zachowaniem minimalnej kwoty do wypłaty.
  • Archiwum pozwalające na przechowywanie danych byłych pracowników, które można w łatwy sposób przywrócić.
  • Różne formy płatności (np. przelew, gotówka) z opcją wskazania innego Odbiorcy wynagrodzenia pracownika w całości, lub w części (np. komornik, współmałżonek)
  • Generowanie plików .xml do systemu obsługi dofinansowań programu SODiR
  • Możliwość rozliczeń nadgodzin w dowolnym okresie rozliczeniowym.
  • e-Pracownik – mobilna aplikacja pozwalająca na zarządzanie pracownikami.

CRM:

  • Rejestracja kontaktów z klientami
  • Planowanie zadań i rejestracja wykonanych czynności
  • Możliwość cyklicznego fakturowania
  • Obsługa firmowej skrzynki pocztowej
  • Ofertowanie
  • Automatyczna windykacja należności (wysyłanie wiadomości e-mail o nieuregulowanych płatnościach, tworzenie schematów zadań windykacyjnych, generowanie poprzez email ponagleń zapłaty, blokowanie sprzedaży)

Kasa/Bank:

  • Ewidencja wszystkich wydatków i wpływów – prowadzenie rozrachunków
  • Kontrola płynności finansowej przedsiębiorstwa
  • Współpraca z bankowością elektroniczną poprzez usługę sieciową wymiany danych – WEB Service. Integracja z bankami: BPH, BGŻ BNP Paribas, ING Bank Śląski, Raiffeisen, Pekao SA
  • Rozliczanie delegacji służbowych, w tym wprowadzanie i rozliczanie podróży służbowych krajowych walucie systemowej
  • Możliwość wystawiania not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald
  • Wymiana danych z bankami poprzez webserwisy
  • Możliwość prowadzenie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych

Korzyści

  • Efektywniejsze zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Pełna współpraca między wszystkimi modułami bez potrzeby importowania/eksportowania bądź synchronizacji danych
  • Dostosowywanie uprawnień operatorów
  • Wymiana danymi między systemami MS Office Excel oraz Open Office Calc
  • Panel menedżera dostarczający zbiorczo kluczowe informacje ze wszystkich obszarów funkcjonalności systemu
  • Możliwość dostosowania paska skrótów do swoich potrzeb
  • Zestaw gotowych analiz prezentujących w formie tabelarycznej i graficznej informacje gromadzone w systemie
  • Obszerne możliwości raportowania
  • Możliwość umieszczania logo instytucji na generowanych wydrukach
  • Możliwość zapisywania dokumentów w formacie pdf z funkcją automatycznego dodawania do e-mail’a
  • Integracja z głosowym komunikatorem internetowym
  • Wbudowany mechanizm automatycznego wykonywania kopii zapasowej bazy danych na bezpieczne serwery Comarch Data Center
  • Możliwość wykonywania operacji seryjnych na dokumentach

Zapraszamy  do zapoznania się z funkcjonalnościami systemu Comarch ERP Optima – testuj wersję demonstracyjną ZA DARMO i zobacz jak system działa w praktyce. Wersja demo umożliwia w skuteczny sposób przetestowanie systemu jeszcze przed zakupem.

Instalacja systemu Comarch ERP Optima w wersji demonstracyjnej pozwala na testowanie pełnej funkcjonalności systemu przez 60 dni zupełnie za darmo! Jest to wystarczający czas by przekonać się o wysokiej jakości programu, który dedykowany jest biurom rachunkowym i do zarządzania małymi i średnimi firmami.

Pobierając wersję demo otrzymujesz w pełni funkcjonalny program. Pamiętaj by rozpiętość dat pomiędzy dokumentami wystawionymi w wersji demonstracyjnej programu nie była dłuższa niż 60 dni, w przeciwnym razie spowoduje zablokowanie systemu. Po upływie dwóch miesięcy pracy na wersji demo Comarch ERP Optima przejdzie w tryb tylko do odczytu, natomiast jeśli zakupisz licencję to nadal możesz pracować na wprowadzonych już danych. Nie ma potrzeby niczego przeinstalowywać ani zmieniać.

Pobierz wersję próbną:

Kliknij w baner i przejdź do strony z której pobierzesz wersję demo systemu.

Pobierz demo Comarch ERP Optima, najlepszy program dla firm, łatwy w obsłudze i zgodny z przepisami

W razie pytań nasi konsultanci są do dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 12 311 35-72, mailowo biuro@serenitygroup.pl lub za pośrednictwem formularza: Skontaktuj się z nami

Wymagania sprzętowe:

Program Comarch ERP Optima to nowoczesna aplikacja, która jest stworzona do pracy w środowisku Windows. Aby zainstalować i uruchomić program należy posiadać odpowiedni sprzęt i oprogramowanie:

  • Procesor: Intel lub AMD min. 2 GHz
  • 2 GB RAM
  • Dysk: wolne 5 GB
  • OS: Windows 10; Windows 8.1; Windows 8; Windows 7 Service Pack 1; Windows Server 2008 Service Pack 2; Windows Server 2008 R2 Service Pack 1; Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2.
  • Microsoft SQL Server 2008, 2008 R2, 2012, 2014 lub 2016 (wersja Express jest darmowa i instalowana wraz z programem)